1.
simonche
22.7.2009 |
http://www.rtvslo.si/blog/simonche/ne-unicujocemu-kapitalizmu-resitve-globalne-krize-in-nov-sistem/25950 NE UNIČUJOČEMU KAPITALIZMU!- REŠITVE GLOBALNE KRIZE IN NOV SISTEM 1) Najprej za uvod nekaj simbolike in pozitivnih idej iz časa Che Guevare....iz izkušenj preteklosti se lahko učimo, da bi znali sestaviti nekaj novega, boljšega- torej ne gre za nostalgijo niti čaščenje kulta osebnosti... V drugem delu bom podal in utemeljil postopoma svojo sintezo in misli, predloge... A Symbol against Fascism Never again Fascism. CHE GUEVARA, the eternal symbol of true revolution against dictatorship. Che Guevara is dead indeed, his legacy however will never die. "Not only an intellectual but also the most complete human being of our age" and the "era's most perfect man." Jean-Paul Sartre "He lived his words, spoke his own actions and his story and the story of the world ran parallel." Jean-Paul Sartre Nelson Mandela referred to him as "an inspiration for every human being who loves freedom". Time Magazine named him one of the 100 most influential people of the 20th century, while an Alberto Korda photograph of him entitled Guerrillero Heroico has been declared "the most famous photograph in the world." "Many will call me adventurer, and that I am, only one of a different sort. One who risks his skin to prove his truth." -Che MOJ TEKST: Pa naj še kdo reče, da bi kaj takega rekel in u dejanjih- žal s smrtjo- naročeno in priznano s strani demokratične ameriške Cie, dokazal kak diktator, demokratični predsednik oz. katerikoli drug dosedanji oblastnik, politik. No mogoče še Nelson Mandela. In desničarji ga zlonamerno in fanatično kličejo morilec, zločinec oz terorist. Why?! Zakaj?! Ker je občutil, videl neznosno trpljenje ljudi v Južni Ameriki in nerazvitem in dal življenje za njihovo osvoboditev izpod suženjstva imperializma in izkoriščanja. Že to,da je bil najprej zdravnik, kaže na to, da je želel iskreno delati dobro in za Človeka. Ker taka osebnost ne gre na medicino brez Razloga, kot žal veliko drugih. Seveda pa s čistim Zlom težko ravnaš v belih rokavicah . kako torej? je ena največjih dilem? . Che je bil zagovornik demokratičnega humanega socializma, ne nujno večpartijskega oz v smislu današnje demokracije ali pluralizma, jasno. Cel narod, RAZEN FAŠISTIČNE ELITE je bil za njim- NE ZASTONJ, AMPAK ZARADI ZATIRANJA S STRANI BATISTE IN REVŠČINE KORUPCIJE ITD NA KUBI REVOLUCIJO SPROŽI LE SKRAJNO TRPLJENJE MNOŽIC,.. brez tega mu nikoli ne bi uspelo .. zato ne vem, u čem bi bile bistvene razlike v smislu pluralizma . Kdo pa bi lahko bil druga polit. stranka na Kubi? takrat? Morda stari Batistov režim ali ameriški plačanci? Imejmo no realističen vpogled, ki ni tako enostaven, kot gledamo danes in je žal seveda neidealen v smislu mirovniške mitologije matere Tereze ipd. Koliko diktatorjev je odpravila in življenj je rešila ona, koliko je izboljšala življenja milijonskih množic, kot se je zgodilo na Kubi idr.? Pri Che-ju je bilanca sigurno pozitivnejša, pri čemer ni nikjer dokazov, da bi delal eksekucije nedolžnih ljudi, saj bi to delala le osebnost, ki je dvojna , ki dela paradoksno proti sebi, načelom, ki so bila njegov osnovni motiv?!,,,on pa je znan po močnem enovitem karakterju in viziji. Na hitro pobrani linki na Googlu, kjer hočejo Che-ja desničarski skrajneži- največ tisti, ki so izgubili bivše mafijsko premoženje na stari Kubi- prikazati kot morilca in zločinca, so zelo neverodostojen argument, dokumenti pa nepreverljivi, vsekakor pa pristranski in ne celostni. Che je odšel je po svetu in nesebično tvegal in dal lastno življenje za druge, za malega človeka, proti trpljenju vsakogar! Je to značilnost zločinskih umov?? Ne- boljševiški Stalin tega ne bi storil, kaj šele desničarski diktatorji niti demokrat. oblastniki niti Vatikan oz. papež. To mu priznava ves razumni napredni nevtralni svet, ne samo levičarji. Zločinec ni po nobenem kriteriju, sila v razmerah revolucije in kontrarevolucije z amer. pomočjo je žal bila takrat edini način, da se ne povrne stari režim, lutka v rokah ZDA. Tudi boj proti Nemcem in slo. izdajalcem med vojno pri nas in drugje je moral ubiti oz. ustreliti - TODA NE UMORITI!!!-je razlika .kakega Nemca ne? Ali naj bi jih odgnali z vilami, lopatami in domobransko prisego?! Seveda pa to ne velja za nedolžne civiliste brez dokazane krivde ipd. Zgodovinske resnice se očitno razlikujejo, objektvina realnost pa je lahko samo ena, in tu ni oboževanja in fanatizma, saj nikoli nisem rekel, da ni bilo tudi neg. stvari- kot pri vsakem človeku. Dobro pa poznam literaturo in osebna pričevanja, ki so nevtralna, in ki ne govorijo v prid desničarski obtožbi. Važen Je idejni nivo in bistvo, ki pri Che-ju prevlada v pozitivno smer, v smer ene največjih in najbolj svetlih, naprednih zgodovinskih osebnosti. In moj odnos zato ni mitološki, ni fanatičen niti noče graditi kulta osebnosti, ampak je vsebinski, idejni, simbolični, kjer nekaj njegovih idej skušam postaviti v realen moderen kontekst. Iz zgodovine se moremo nekaj naučiti, ničesar pozit. ne moremo odkriti povsem na novo brez predh. znanja in izkušenj, ne želimo pa je ponavljati iz nostalgije. Castro je sicer kasneje na Kubi zgradil bolj totalitarno državo, še vedno pa zdaleč ne primerljivo z Batisto- vsaj za večino navadnih ljudi! O pobojih in mučenju političnih nasprotnikov v času miru ni dokazov ali so plod zlorabe posameznikov, kaj šele nedolžnega prebivalstva. V nasprotnem primeru ne bi mogel Oliver Stone, znani amer. režiser idr .svobodno posneti filma, kjer je Castra spraševal o vsem tem in iskal resnico kubanske zgodbe in Castra samega. Podobnih dokumentarcev je še mnogo in ljudi, ki govorijo predvsem pozitivno, je neprimerljivo več, pri čemer gre za svetovne režiserje in avtorje biografij ter novinarje. Che se je sicer razšel s Castrom med drugim najbrž tudi zato, ker je ta gradil preveč totalit. sistem z nesvobodo govora ipd., Che pa je hotel predvsem Novega človeka in odpravo vsakršnega trpljenja, imperialističnih apetitov in okupacije njihovih kolonij, zatiranja ali nehumanosti na svetovnem nivoju. Che in Castro sta še danes spoštovana med večino ljudi na Kubi in v drugih nekd. amer. kolonijah, bil sem tam tudi sam in se prepričal večkrat Castro se na ulicah sprehaja brez kupa vojske ali policije, Bush in demokrati pa z 10.000 policisti .to pove vse ---------------------------------------- -------------------------------------- Kubanci imajo sicer nizek standard, tudi izolacija je naredila svoje in neučinkovita ekonomija, mentaliteta pa je še vedno pozitivna, odprta, optimistična, šolstvo, zdravstvo še vedno vrhunsko glede znanja in inovacij itd. Sreča, pesem, ples, pa so v zraku neprestano,,,doživeto V ZDA in še marsikje pa imamo milijone lačnih otrok brez strehe nad glavo in ogromno ljudi brez osn. zdravstv. zavarovanja itd Upamo na Obamo in spremembe. Kaj je torej bolje, biti relativno bolj bogat potrošnik, če imaš "srečo" dandanes, REVEŽ, kot ogromni delež svet. prebivalstva ali biti ZARES srečen v Sebi in z Ljudmi? Metodologija "genocida" je danes nepredstavljiva- korporacijska banda pobije danes samo z drogami, vojnami, izkoriščanjem itd. več ljudi, kot jih je uspel pospraviti Stalin in Hitler, da ne govorimo o smrti vrednot, smisla, zdravja, odnosov in sreče Elita mogotcev je izumila tehnologijo, s katero ovco prepriča, da ji ta celo plača za lasten pokop. Še več, ta jim še postavlja spomenike in izliva svoje impotentne izlive, ko jih občuduje, kupuje v medijih in živi njihovo življenje namesto svojega , v materializmu in potrošništvu, ki dela le nove odvisnosti in odtujuje od bistva sebe. Kje npr. tukaj protestira tudi Cerkev, ki naj bi skrbela za dušo, ne samo v besedah, ampak z dejanji? Ne, Cerkev je sama del teh elit, kot vedno. Ostanejo le srčni intelektualci in razumni osveščeni mali ljudje, to je nova avantgarda. Upajmo, da bo kriza priložnost, ki bo na nenasilen način prinesla nov Sistem in novega Človeka, nihče ne govori o uravnilovki, starem totalitarnem komunizmu ali o zasluženem bogastvu z delom in znanjem v samoomejujočih mejah, ki ne ogrozijo kohezije družbe, kjer se dobiček deli med vse zaslužne in vlaga v razvoj, okolje, zdravje, znanje, ne v osebno bogatenje vesoljnjih zneskov . Kako elito in politiko prisiliti v to, je veliko vprašanje, še hujše pa, kako spremeniti mentaliteto dolgoročno, vsaj po skandinavskem modelu. Dokler trpi en sam človek na svetu, ne moremo ostati indiferentni, saj trpimo s tem vsi! Svet je povezan, soodvisen, kot so naši možgani. Razviti je treba ta občutek univerz. globalne solidarnosti, empatije, soodvisnosti in soodgovornosti za bližnjega in svet, planet. Glede Che-ja, Ne pozabimo, kje je dobil navdih, da je iz medicine prešel v politiko??? Potem, ko je videl trpljenje in revščino ljudi na poti po J. Ameriki takrat je bil def. še povsem nedolžen mlad študent in ga je torej vodil čisto brezmadežen plemenit motiv, kar za zločince in diktatorske oblastnike oz. motene osebnosti ni značilno. Njih zanima OBLAST, SADIZEM, ZLORABA, PODREJANJE, MOČ, SLAVA ter DENAR. Torej je to nelogično , nemogoče, razen, če verjamemo, da je Che kasneje zbolel za psih. boleznijo?! Imel pa je le hudo astmo, kjer je tudi z jekleno voljo premagoval bolezen v najhujših razmerah gverile. Če bi hotel oblast in zločine, bi ostal morda raje minister na Kubi, če že, pa je šel v gozdove . In že samo to dejstvo pove ogromno in si zasluži občudovanje. Kdo lahko temu oporeka, kdo je sposoben storiti kaj takega danes in zdaj? Vsaka revolucija je bila plod neznanskega trpljenja, zatiranja, revščine in podprta tako ali drugače s strani brezpravnih množic, ni bilo mogoče drugače kot z nasiljem nad krvnike, kajti množica je bestialno maščevalna, to je čl. psiha to zanikati je nesmiselno, seveda bi bilo idealno nek manj nasilen način, a proti orožju in korporacijam, oblasti tiranov z nezn.močjo je skoraj nemogoče Žalostno je samo to, da se je revolucija marsikje izrodila v nov totalitaren sistem, kjer so pobijali tudi največje idealiste in je bila problem nesvoboda, pretirana uravnilovka in strah ter člov. pravice ponovno, sicer v drugem segmentu .Sistem, ki pa je bil za večino ljudi vsaj pri nas bolj human kot je kapitalizem, ki uporablja bolj prefinjene oblike nasilja,,, Vsako nasilje je nedopustno in čl. življenje je sveto, seveda pa zločinci morajo dobiti neko kazen, zapor...Smrtne kazni levičar ne more podpirati Nismo pa še odkrili žal! drugih načinov, kako ustaviti zlo, krvoločni in nelegalni ali neomejen profit, multinacionalke, vojaške garniture in lobije, ki vsi zlorabljajo argumente moči, drugače kakor z določeno (pri)silo, ki pa nikoli ne sme biti na enakem nivoju kot pri njih samih, ne sme kršiti svetosti in dostojanstva človeškega življenja, pravic, kot se dogaja pri katerikoli diktaturi, npr. pravno nedokazano, do nedolžnih itd. Vsaka "revolucija" mora še vedno spoštovati svetost človekovega življenja in njegovo svobodno ustvarjalnost, samouresničenje potencialov brez vladavine strahu in ekon. napredek, drugače bo obsojena na propad slej ko prej! Zato prosim, da debato nadaljujemo v tej smeri, kako torej odpraviti vsako nehumano oblast, izkoriščevalski nepravičen sistem, mreže lobijev in tajkunsko svetovno elito, ki izkorišča človeka in uničuje planet - na nenasilen način!? Jaz sem prvi, ki vztraja na tem IN V TEM VSAJ SVA s Che-jem RAZLIČNA TUDI PRI NAS JE SITUACIJA ŽE DLJE, SPLOH PA S KRIZO NESPREJEMLJIVA IN NEHUMANA, ZATO obstaja nevarnost nasilnih konfliktov: http://24ur.com/novice/gospodarstvo/dela vci-tajkuni.html Naš čas prihaja, "odnesimo" najprej nesposobne direktorje iz podjetij in razdelimo premoženje med delavce .delavci so 3 mesece brez plač,,,NEČLOVEŠKA SRAMOTA! Nato je treba slov. ekonomiste levičarje in ostale strokovnjake Takoj aktivirati za rešitve podjetja ter dobiček kasneje deliti med vse delavce in v razvoj, davke. Max. razmerje plač za menedžerje naj bo 1: 3 z ev. stimulacijami , vedno glede na uspeh vodenja!!!! Potrebne metode, koraki, ideje, načrti torej so:,,,,,,,,,??? Sam predlagam za začetek neko kombinacijo skandinavskih modelov, vključno spreminjanja mentalitete na vseh področjih z vzgojo, mediji, prek družin, ekon. spodbud, in samo/so upravljanja vseh zaposlenih oz drugih oblik modernih levih ev, zadružnih ekon.oblik gospodarstva in lokalnih inkubatorjev lastne proizvodnje ali kmetijstva. Predvsem pa vlogo politike in družbe, pritiska vseh ljudi pri vzpostavljanju "samoomejujočega se" profita vseh podjetij, kar ne bo lahko pri multinacionalkah in tajkunih ter močnih lobijih,,,treba jih je prepričati v cost-benefit smislu ali drugače... ter nato vlaganja sredstev v znanje, šolstvo, zdravstvo in razvoj. Ves profit se mora pravično deliti med vse zaposlene, seveda tudi glede na učinkovitost in sposobnosti, izobrazbo, zaradi motivacije. Razmerja plač pa morajo biti razumna, ne v smislu današnjih direktorskih 1:30! Tudi iz social. Kube ali Jugoslavije lahko potegnemo kako poz. idejo. Kako odgovoriti na izzive svet. krize torej, kapitalizem v dosedanji obliki je nedvomno preživet, saj ustvarja nevarna neravnotežja tako v socialnem smislu, vrednostnem kot ekološko-energijskem? Dokler bo 1% prebivalstva imel v rokah 90% vsega bogastva, tretjina ali več planeta pa živi v revščini, nečloveških pogojih, ki ne odpirajo vseh čl. potencialov itd, dotedaj ne moremo biti tiho, dotedaj moramo aktivno ukrepati, odpraviti to ultimativno nepravičnost, drugače smo soodgovorni za situacijo in morebitne nadaljnje posledice, za naše prih. generacije! To je edina možna etična pozicija, pri človeku, ki ima vest! Seveda pa novi časi zahtevajo nove moderne rešitve, tudi zaradi ekon. razlogov morda po okv.skandinavskem modelu, vsekakor pa tudi nekaj idej komunizma in samoupravljanja predvsem o delitvi dobička, UTD, progresivni davki in kazni, ter samoomejujoči se profit v podjetjih . Na Ekonomski fakulteti se bom vključil v Danski razvojni model, kritična ocena ter implikacije/projekcije rešitev za globalno ekon. krizo . Raziskali bomo moznosti, kako dele danskega oz. skandin.razvojnega oz druzbenega modela, tudi sirse, implementirati na globalnem nivoju, s poudarkom seveda na ekon. temah, ki so kljucne. Morda bi poskusili dele tega modela tudi kriticno nadgraditi. Najprej pa seveda ugotoviti, kako je kriza prizadela njih in razloge, ce in zakaj je njihova gosp. situacija trenutno boljsa kot v ostalih kapital. državah. Morda s ciljem tudi v smeri sistemskih sprememb svet. ureditve, v smislu iskanja nekaj novega namesto kapitalizma in nereleg. trga, npr. v skladu z nek. krit.pogledi Noama Chomskega, nor. Profit pred ljudmi idr., povzeto v smislu samoomejujocega se profita in trajnostnega skladnega razvoja humanejse, harmonične in stabilnejse druzbe, ne samo za razviti svet, za vse človeštvo. Vloga države in politike je na začetku potrebna, v končni fazi pa je vsaka represija odveč kaosa ne bo, če se uredi mentaliteta, ozaveščanje tukaj bi morali začeti, vendar je tu vloga politike in medijev in civ. družbe ter družin, šol O tem Novem sistemu govorijo že svet. filozofi in ekonomisti, genialni Noam Chomsky, naš Žižek, naš prof. Keber,,,problem bo seveda spet mentaliteta ljudi, ki je dolgoro. proces ti ponavadi potem sčasoma začnejo pljuvati v lastno skledo, ker niso cenili družbene lastnine kot bi svojo privatno, kar pomeni, da moramo dati možnost za vse ustvarjalne potenciale, brez profitne logike, smisel je v samouresničenju čl. sposbnosti, ki prinaša srečo in v odpravi potrošništva, ki odtujuje,,, Rabimo torej tudi Novega človeka, ne samo Nov sistem (Che, Kocbek, itd) Potrebno je narediti izviren in kreativen in odločen načrt za celotno državo. In SVET! ZA ZAČETEK PREDLAGAM ORGANIZACIJO OMIZJA, KI BI ZDRUŽILO IDEJE IN MISLI VSEH ZAINTERESIRANIH STROKOVNJAKOV, POLITIKOV IN JAVNOSTI, CIVILNE DRUŽBE -NA OMENJENO TEMATIKO ISKANJA "NOVEGA SISTEMA" IN MORDA SPREJELO NEK ZAČETNI DOKUMENT, KAR BI NA ZAČETKU VSAJ SLUŽILO KOT NEKE VRSTE MORALNO-ETIČNI IMPERATIV DRUŽBI IN POLITIKI, KOT SPODBUDA IN KOMPAS, ALTERNATIVA LJUDEM. ---------------------------------------- ----------------------------- ŠE NEKAJ MISLI FRONTE ZA SVOBODO: Javna izjava Fronte za svobodo sveta http://zasvobodo.si/ 27. aprila, na dan Osvobodilne fronte, gremo na ulico, na antifašistično manifestacijo. Ne zato, ker smo nostalgični za slavno preteklostjo, ne zato, ker hočemo lepšo prihodnost, ampak zato, ker hlastamo po sedanjosti. Ker čutimo silen pritisk naše potencialne svobode in moči, ki ju z vse večjo težavo in zato vse bolj brutalno brzda vladavina strahu. Čutimo, kako svobodni bi lahko bili, če bi strmoglavili vladavino strahu vladavino bank in borz, družbe kontrole, militarizma, izkoriščevalcev našega dela, bitij resentimenta, ki nas terorizirajo z vsiljevanjem zasužnjevalne morale, normalnosti, delovne etike in identitetne vojne. Kot zgodovinski partizani moramo tudi mi oblikovati osvobodilno gibanje, ki bo premagalo vladavino strahu. Zgodovinski osvobodilni boj in partizanska vojska sta bili formaciji, ki sta tolkli vladavino strahu in sprožili ter vodili proces razvoja in modernizacije zaostalega, potlačenega in ponižanega ljudstva. Takratna partizanka in partizan sta bila zazrta v prihodnost, danes sta se bila pripravljena žrtvovati za lepši jutri. Danes pa se nimamo kaj žrtvovati. Zgolj osvoboditi se moramo in si povrniti ukradeno moč. Današnji osvobodilni boj in partizansko gibanje morata tolči vladavino strahu, da sprostita svobodo izražanja in kreativnost, da se sprosti naša moč, ki jo krade in blokira vladavina strahu. Naš čas je sedanjost. Zgodovinski partizani so organizirali ilegalni odpor in šli v hosto, da bi tvorili osvobojena ozemlja in politično mašino, v kateri se odvijejo procesi emancipacije, modernizacije in discipliniranja ljudstva - da bi lahko vstopilo v industrijsko produkcijo. Partizani postfordističnega in postindustrijskega proletariata pa ne gredo v hosto. Odpor in politična mašina današnjih partizanov je organizacija eksodusa iz družbe dela, iz režima dela, ki je absurden trud, ki ga moramo dnevno dajati šefom. Ta eksodus je boj proti naši degradaciji in marginalizaciji, za reapropriacijo odtujenega dela, ki nam je ukradeno skozi privatizacijo skupnega bogastva in za garantiran, od dela neodvisen, družben dohodek - za delo, ki ni disciplina, ampak užitek. Pozivamo vse nevidne delavce in delavke sveta, postfordistične proletarce, prekerne delavke in delavce, proletarizirane študente in študentke, marginalizirane proizvajalce družbenega bogastva, razkurjene mezdne delavce, mnogotere oblike življenja, ki jih zatira izkoriščevalska vladavina strahu, da 27. aprila na ulicah Ljubljane oblikujemo osvobodilno partizansko gibanje - eksodus iz zatirajoče, usrane, ponižujoče, enodimenzionalne in absurdne družbe dela. Čas je, da začnemo tolči vladavino strahu, da izborimo skupno, nove oblike garancij in pravic, ki nas bodo potegnile iz osame in zatirajočih fašistoidnih skupnosti. Vsi na ulice! Proti vladavini strahu, fašizmu in globalnemu apartheidu! Za univerzalen in zagotovljen dohodek, za skupno, za svobodo izražanja in oblik življenja! ---------------------------------------- ---------------------------------------- -- ZA KONEC: Zavedam se, da o tem novem nihce nima dokoncnega odg. in so pogledi razlicni, a morda bi lahko prispevali koscek v mozaiku napredka na tem podrocju, zgodovinski trenutek je nedvomno tu! Združimo vse strokovne in človeške potenciale! PRIDI, PRISPEVAJ, SPREMENI! PESEM ČLOVEŠTVU: BRATJE IN SESTRE, ZDRUŽIMO SE V PESMI LJUBEZNI IN UPORA ZA DOSTOJANSTVO, SVOBODO, PRAVICE, PROTI RAZČLOVEČENJU, PROTI SILAM IN ELITAM MOČI, PRAZNEGA POHLEPA, PROFITA IN TRPLJENJA NE BOJTE SE NIČESAR, OSTANITE POKONČNI ZA VSAKO CENO, KAJTI KO STE IZGUBILI HRBTENICO, STE IZGUBILI OBRAZ, SEBE- ZA VEDNO! VSI TIRANI, MANIPULATORJI, IZKORIŠČEVALCI, BOLEZNI, VSE ZLO, ČAKAM NA VAS- NEUSTRAŠNO! IN KER JE ŽIVLJENJE LE POČASNA POT DO SMRTI, KI JO JE ZA VELIK RAZLOG, SMISEL, ZATO UPRAVIČENO POSPEŠITI (CHE), VEDITE, DA NE MORETE ZMAGATI! NIKOLI! KAJTI V TEM PRIMERU ME NI STRAH NIČESAR, NITI SMRTI ZATO SEM ZA VAS PREMOČAN NASPRTONIK, STRAHOPETCI! TUDI, KER NISEM SAM... TA ROKA BO KOVALA SVET (CANKAR) ZA NOV PRAVIČEN SVET, NOV SMISEL, PRESEŽEK IN SREČNEGA ČLOVEKA, ZA VEČNOST ČEPRAV S SOLZAMI V OČEH, ZA VSE, ZA KATERE JE PREPOZNO, ZA VSE, KI JIH VEČ NI BUT: THE SHOW WILL GO ON OUR SHOW TAKO NA ZEMLJI KOT V VESOLJU NE GLOBALNEMU KAPITALIZMU, ČLOVEK in PLANET PRED PROFITOM! Vsaka resnica preide tri stopnje, preden je priznana. - Na prvi doživi posmeh. - Na drugi ji nasprotujejo. - Na tretji jo imajo za samoumevno. (Arthur Schopenhauer) Jaz želim biti na četrti stopnji- kreacija (ne le spoznanje) nove resnice;)) Pridružite se! Hasta la victoria siempre! po stopinjah in nesebičnem požrtvovalnem vzgledu Che Guevare ! dr. Si-CHE http://www.rtvslo.si/blog/simonche/ne-unicujocemu-kapitalizmu-resitve-globalne-krize-in-nov-sistem/25950 |
2.
Neznanec/ka
23.7.2009 |
A ni tole anarhistični portal? Ne moreš mešati boljševizma Raula Castra in Che Guevarre z anarhizmom. Madonca, saj so se večkrat celo streljali med sabo. |
3.
simonche
23.7.2009 |
PREBERI RAZLIKE, KAK BOLŠEVIZEM NEKI.... "Zato prosim, da debato nadaljujemo v tej smeri, kako torej odpraviti vsako nehumano oblast, izkoriščevalski nepravičen sistem, mreže lobijev in tajkunsko svetovno elito, ki izkorišča človeka in uničuje planet - na nenasilen način!?!!!!!!!!!!!!!! Jaz sem prvi, ki vztraja na tem IN V TEM VSAJ SVA s Che-jem RAZLIČNA TUDI PRI NAS JE SITUACIJA ŽE DLJE, SPLOH PA S KRIZO NESPREJEMLJIVA IN NEHUMANA, ZATO obstaja nevarnost nasilnih konfliktov............ |
4.
Neznanec/ka
23.7.2009 |
Che je bil pač boljševik, čeprav je skušal ustvariti boljševizem z bolj človškim obrazom. Je pa lepo, da si proti vsaki nemhumani oblasti, ker te prihajajo z leve, desne in iz sredine... |
5.
anonimus
10.8.2009 |
ma pejte u gverilo |
|
anarhistični portal - anti-copyright 1998 - shall not rull & not be ruled - ruleless.com |