1.
Simon
13.1.2002 |
Anarhisticne ideje so mi se kar vsec, toda nekako mi ni jasno, kako lahko v danasnjem casu se vedno kdo verjame, da je mogoce svetovno druzbo tako radikalno spremeniti. Mislim.... to, kar imate inarhisti za avtoritarni sistem, ki da drzi ljudi v suzenjstvu, je, prvic, tako mocno vsidran v svetovni druzbi, da ga sploh vec ni mogoce izruvati, in drugic, ta sistem, ceprav se zdalec ni idealen, tudi tako grozno gnil ni, kot vi pravite. Prav je da ga poskusamo izboljsati, ampak da bi pa kar ukinili oblast in drzavo, je pa malo prehudo. |
2.
Hawkeye
13.1.2002 |
Sedanji red, oziroma danasnja svetovna ureditev je se kako gnila. Poglej malo, kaj se dogaja po svetu. Ne mislim samo na vojne, ki so direktna posledica velikanskih razlik med bogatimi in revnimi drzavami, ampak na to, da mora biti s sistemom, v katerem lahko sincek bogatega oceta na dan zapravi toliko, kolikor povprecni delavec zasluzi v nekaj mesecih ali celo letih, nekaj zelo hudo narobe. Pri kapitalizmu gre ze v osnovi za to, da bogati na racun revnejsih se bolj bogatijo, torej je sistem ze v temeljih tako gnil, da ga manjse lepotne operacije ne morejo pozdraviti. Lotiti se je treba samih temeljev, kar pa pomeni, da je treba kapitalizem spremeniti v nekaj povsem drugega. V kaj, tega ne vem, zagotovo pa vem, da tako dvolicni sistem, ki pred javnostko hvali natanko tista nacela, ki so diametralno nasprotna nacelom njegovega dejanskega ravnanja, ne more trajati vecno. |
3.
mrNO
14.1.2002 |
Nihce ne govori o revoluciji, casi idealistov 19. stoletja so mimo. Protestniki v Seattlu in Genovi niso hoteli sesuti sistema, ampak ga spremeniti. Delovati je treba v smeri zagotavljanja cim vec svobode, razkrivati dvolicnosti in prevare sistema, opozarjati in besneti pri vsaki krsitvi ze sprejetih standardov clovekovih pravic in tako usmerjati tok sistema v smeri vecje svobode in tolerantnosti. |
4.
Meskalito
14.1.2002 |
Sanjam pa menda lahko, a ne? :-) Noam Chomsky je pisal o ciljih in vizijah; vizije so tisti oddaljeni ideali, ki jih verjetno ne bomo nikoli dosegli, a nam kazejo pravo smer. Cilji so pa konkretni in uresnicljivi "checkpointi" na tej poti. Anarhija je vizija, kot zvezda Severnica, tiste poti pa, ki vodijo na Sever, so dobre poti. ;-) |
5.
bee
16.1.2002 |
ja jest se tut strinjam z mrNO, de kle ne gre za nevem kaksno revolucijo, de bi v enem dnevu lohk spremenil vse... sam nekje se vendar more zacet in po mojem mnenju se zacne z "idealisti"... ce bomo ljudi, ki verjamejo v anarhijo zacel prepricva t de to nikamor ne pelje ja sej pol res nikamor ne bo:) osebno pa mislm, de je kle pr ns tale anarhisticna scena dost zaprta... al se pa sam jst gibljem v napacnem okolju:)zato sem kr vesela, de sm dons odkrila tale page, bom lohk kej vec o tem zvedla... |
6.
Felix
18.1.2002 |
Super page, vsaka čast avtorju.............. |
7.
alien70
22.1.2002 |
Čemu služi orožje v rokah norca - se ve... Čemu služi orožje v rokah nekega "normalnega" - se tudi ve... Anarhija? Je enako kot komunizem, tukaj in zdaj - obsojena na propad. Skupna zavest ni na nivoju, da bi uspelo...in še dolgo ne bo. Da ekonomije niti ne omenjam. En člen v verigi popusti in gremo v prepad. In člen popusti. Noah's not dead. |
8.
Meskalito
23.1.2002 |
>En člen v verigi popusti in gremo v prepad. Anarhija nima verig in clenov, na katerih bi visele usode celih narodov, zato lahko posameznik zajebe le sebe, ne pa cele piramide pod seboj. Posameznik ne more povzrociti hujse skode - nihce ni namrec tako mocan, da mu trije drugi ne bi bili kos. Druge svetovne vojne ni povzrocil en ubogi Hitler, ampak sistem, ki omogoca posamezniku upravljati z milijonskimi mnozicami. Ce bi odpravili institucije oblasti, bi vojne in mnozicni zlocini postali nemogoci. |
9.
gunfish
27.1.2002 |
Vsak se ima pravico zoperstaviti nasilju sistema, vendar samo in zgolj v svojem imenu in v skladu s svojimi načeli. Lepo je prebrati članek Darija Zadnikarja: Le vkup, le vkup uboga gmajna. Vlado in kler je treba jebat! |
10.
gunfish
27.1.2002 |
Svetujem, da si ogledate tudi spletno stran ANARHISTIČNA STRANKA SLOVENIJE (http://gunfish.tripod.com). Obilo anarhistične nestrpnosti voščim! |
11.
Hawkeye
27.1.2002 |
>Svetujem, da si ogledate tudi spletno stran ANARHISTIČNA STRANKA SLOVENIJE (http://gunfish.tripod.com). Prav rad bi pogledal, a stran ni dosegljiva (The page cannot be displayed) |
12.
Takeda
29.1.2002 |
>Prav rad bi pogledal, a stran ni dosegljiva (The page cannot be displayed) Ja, pa je :) |
13.
diego
14.2.2002 |
kdo ima to stran in zakaj je na tripodu? ce imajo kake cilje vredne akcije sem pripravljen hostati na serverju zastonj, pa se page jim lahko dezajnam :) |
14.
Marksist
21.5.2002 |
Spostovani alien70, preden ti odgovorim, bi rad slisal, kako utemeljis naslednjo trditev:"Anarhija in komunizem sta obsojena na propad." Nikar ne bodi zaskrbljen, ce nimas jajc, da bi odgovoril oz. utemeljil to svojo trditev. |
15.
me
6.6.2002 |
zdravo! pomoje bi vsi lohk kj nardil do boljsga jutri, sam vsi govorimo pa nc ne nardimo. |
16.
arnulf
8.6.2002 |
Se strinjam... Najbrž se začne tako, da kakšno stvar odkloniš in prevzameš nase odgovornost. Da tudi sam nisi nikomur avtoriteta. To zadnje je mogoče še najbolj pomembno. Sartre: človek ni nič drugega kot skupek svojih dejanj. |
17.
PUNKS
18.7.2003 |
PAMETNA MISEL ME, ČE BI VSAK VSAJ ENO TAKO MISEL NA DAN POVEDU ENMU K TEGA NE POZNA IN BI SE VSE TO ŠIRL PA BI POČAS PA POČAS PRHAJAL DO NEČESA. ČE PA SE ZA TO ZAVZEMA SAM NEKI POSAMEZNIKOV PROTI STOTISOČIM DRUGAČEMISLEČIM JE PA TO NEMOGOČE. SAM MAL SE ZAMSLTE IN VSI LAHKO PRISPEVAMO K BOLJŠIM ČASOM ZA NAŠE OTROKE... |
18.
Neznanec/ka
23.7.2003 |
Jst sm se šele zadnje čase začela zanimat v tej smeri in sem verjetno ena mlajših (če ne celo najmlajša) tukej. In res ni treba nobenih vesoljnih debat in prepričvanja - če človek normalno pomisl je anarhija res edina opcija za normaln lajf. Se čist strinjam z vsem, kar sem kjerkoli slišla in prebrala o tem. :) |
19.
McHrozni
23.7.2003 |
V bistvu, če normalno pomisliš, ugotoviš, da anarhijo, kot jo opisujejo, že imamo. McHrozni |
20.
ataturk
23.7.2003 |
>V bistvu, če normalno pomisliš, ugotoviš, da anarhijo, kot jo opisujejo, že imamo. seveda, prav nobene hierarhije več ni. TO JE ANARHIZEM |
21.
AnAr
24.7.2003 |
http://gunfish.tripod.com ...glede omenjene strani. Bljak. Ce se ne motim se eden izmed stavkov zacne z Dragi sodrzavljani. Zanimivi anarhisti, ki se palijo na koncept drzavljanstva, ki ze apriori izkljucuje vse ne(so)drzavljane. Malce konsistentnosti prosim. Hvala :))) |
22.
McHrozni
24.7.2003 |
>http://gunfish.tripod.com ...glede omenjene strani. Bljak. Ce se ne motim se eden izmed stavkov zacne z Dragi sodrzavljani. Zanimivi anarhisti, ki se palijo na koncept drzavljanstva, ki ze apriori izkljucuje vse ne(so)drzavljane. Malce konsistentnosti prosim. Hvala :))) "Naj te dejstva ne ovirajo pri iskanju Resnice." - skrivni moto "liberalcev" McHrozni |
23.
bitedadust
16.8.2003 |
Ne bodi no nestrpen,McHrozni. Jaz sem že davno prišel na to,da bi nenadna (revolucionarna) odprava Države nedvomno pripeljala do kaosa.Po mojem mnenju bi bilo treba državi odvzeti občutek strahospoštovanja,ki ga razširja (ne znam se bolje izraziti).Namreč,država je v prehodnem obdobju vsekakor potrebna,vendar ne v obliki komunističnega diktatorja,ki 'brani dosežke revolucije' in ne nekega führerja,ki se ima za izbranega,da popelje izbrano ljudstvo do zmage.Ljudem je treba pokazati,da poslanci,ministri,predsedniki vseh vrst niso nič boljši od njih--po mojem mnenju bi morali politikom ukiniti vsakršne plače,ki izvirajo iz te 'dejavnosti'.Če je predsednik že izvoljen,mu ni treba biti bajno bogat,da občuti,da je izbran od ljudstva-dovolj bi mu lahko bila zavest,da mu ljudstvo zaupa-to je,če bi mu bilo res do tega... |
24.
Falcon
16.8.2003 |
Torej si mnenja da so lahko le bogataši poslanci in predsedniki? Le oni bodo namreč sposobni opravljati delo brez vsake plače, ostalim bo namreč kmalu zmanjkalo sredstev in bodo umrli od lakote. |
25.
McHrozni
16.8.2003 |
Dejansko bi to pomenilo, da bi svetu vladali Bushi, Berlusconiji, itd, pa tudi neke izbire ne bi imeli ljudje -- ker bi imel 1-2 praktično enaka kandidata... ki pa bi najbž skrbela zase in ne za ljudi (zakaj bi? saj bo ponovno izvoljen, ker ne bo nikogar, ki bi kandidiral proti njemu). McHrozni |
26.
bitedadust
18.8.2003 |
>Torej si mnenja da so lahko le bogataši poslanci in predsedniki? Le oni bodo namreč sposobni opravljati delo brez vsake plače, ostalim bo namreč kmalu zmanjkalo sredstev in bodo umrli od lakote. Nikakor ne.Pravim samo,da je najbolj radikalen način,da politiko prečistimo ta,da vsem politikom ukinemo vsa sredstva.Večina jih je v politiki tako ali tako samo zaradi denarja--verjetno bi potem ostali samo tisti,ki jim ni do denarja,temveč do ljudstva.Seveda je možno,da bi hoteli politiko izkoristiti še za kakšne druge potrebe,ampak je ta možnost zanemarljiva. Hotel sem povedati (pa mi ni najbolje uspelo),da bi morali Državi odvzeti avtoritarno funkcijo.Funkcija Države bi bila bolj svetovalna,npr. poslanci bi predlagali rešitev,ki se jim zdi najboljša,izvršno oblast pa bi imelo ljudstvo (vlado bi pa sploh odpravili),ki bi se moralo odločiti,ali se jim zdi odločitev poslancev pametna ali ne.Pri tem je treba upoštevati,da je treba ljudem izbiti njihov hlapčevski instinkt in jim dopovedati,da so vsi ljudje enaki--torej bi bilo delo poslanca samo nekakšen 'hobi' (ne me križat,ne najdem pravega izraza),ki bi ga opravljal ob svojem pravem delu. Nekaj takega,no... |
27.
bitedadust
18.8.2003 |
>Dejansko bi to pomenilo, da bi svetu vladali Bushi, Berlusconiji, itd, pa tudi neke izbire ne bi imeli ljudje -- ker bi imel 1-2 praktično enaka kandidata... ki pa bi najbž skrbela zase in ne za ljudi (zakaj bi? saj bo ponovno izvoljen, ker ne bo nikogar, ki bi kandidiral proti njemu). Prvič se mi je zgodilo,McHrozni,da mi nasprotuješ iz leve strani!!!Še so možnosti zate ;) |
28.
McHrozni
18.8.2003 |
>Prvič se mi je zgodilo,McHrozni,da mi nasprotuješ iz leve strani!!!Še so možnosti zate ;) To pove, da jaz nisem ekstremist, kaj pa to pove o tebi? McHrozni |
29.
McHrozni
18.8.2003 |
>Nikakor ne.Pravim samo,da je najbolj radikalen način,da politiko prečistimo ta,da vsem politikom ukinemo vsa sredstva.Večina jih je v politiki tako ali tako samo zaradi denarja--verjetno bi potem ostali samo tisti,ki jim ni do denarja,temveč do ljudstva.Seveda je možno,da bi hoteli politiko izkoristiti še za kakšne druge potrebe,ampak je ta možnost zanemarljiva. Ne, pravzaprav bi ostali večinoma tisti, ki bi politiko lahko izkoristili še za marsikaj drugega. >Hotel sem povedati (pa mi ni najbolje uspelo),da bi morali Državi odvzeti avtoritarno funkcijo.Funkcija Države bi bila bolj svetovalna,npr. poslanci bi predlagali rešitev,ki se jim zdi najboljša,izvršno oblast pa bi imelo ljudstvo (vlado bi pa sploh odpravili),ki bi se moralo odločiti,ali se jim zdi odločitev poslancev pametna ali ne.Pri tem je treba upoštevati,da je treba ljudem izbiti njihov hlapčevski instinkt in jim dopovedati,da so vsi ljudje enaki--torej bi bilo delo poslanca samo nekakšen 'hobi' (ne me križat,ne najdem pravega izraza),ki bi ga opravljal ob svojem pravem delu. > >Nekaj takega,no... Torej. Če se jaz odločim, da se ga bom napil in se šel s vlačilcem vozit po avtocesti v napačno smer, ponoči in z ugasnjenimi lučmi po voznem pasu, je to pač moja svobodna odločitev in mi zato nihče nič ne more? McHrozni |
30.
bitedadust
18.8.2003 |
>To pove, da jaz nisem ekstremist, kaj pa to pove o tebi? S tem s v bistvu priznal,da je Bush,ki si ga nazadnje ko sem bral tvoje poste o njemu tako branil,navaden izkoriščevalec,ki vlada samo z denarjem in mu ni mar za ljudstvo. O meni pa to pove,da sem očitno zelo skrenil,če mi ti pridigaš o levičarskem pogledu na svet.=) |
31.
McHrozni
18.8.2003 |
>S tem s v bistvu priznal,da je Bush,ki si ga nazadnje ko sem bral tvoje poste o njemu tako branil,navaden izkoriščevalec,ki vlada samo z denarjem in mu ni mar za ljudstvo. Aja? Busha sem mislil v smislu nekoga, ki si je sposoben sam financirati kampanijo in za katerega si verjetno že slišal. McHrozni |
32.
bitedadust
18.8.2003 |
>Ne, pravzaprav bi ostali večinoma tisti, ki bi politiko lahko izkoristili še za marsikaj drugega. Na primer? Problem je v tem,da če ljudje v politikih ne bi videli nič posebnega,ti od politike tudi ne bi imeli pretiranih koristi. >Torej. Če se jaz odločim, da se ga bom napil in se šel s vlačilcem vozit po avtocesti v napačno smer, ponoči in z ugasnjenimi lučmi po voznem pasu, je to pač moja svobodna odločitev in mi zato nihče nič ne more? Če bi bila avtocesta v tistem trenutku popolnoma prazna,potem ja. Kolikokrat sem ti že rekel:delja kar hočeš,če ne ogrožaš drugih? |
33.
McHrozni
18.8.2003 |
>Na primer? Na primer, prodali bi koncesije svojim podjetjem. Če bi živeli v socializmu, bi presežni denar dodelili sebi. >Problem je v tem,da če ljudje v politikih ne bi videli nič posebnega,ti od politike tudi ne bi imeli pretiranih koristi. To ti misliš. Če ni položaj popolnoma (ampak res popolnoma - pomeni tudi moč sugeriranja) brez moči, se ga da izkoristiti in dobil boš ljudi, ki ga bodo izkoristili. >Če bi bila avtocesta v tistem trenutku popolnoma prazna,potem ja. > >Kolikokrat sem ti že rekel:delja kar hočeš,če ne ogrožaš drugih? No, pa če (ker) ne bi bila. McHrozni |
34.
bitedadust
18.8.2003 |
>Na primer, prodali bi koncesije svojim podjetjem. >Če bi živeli v socializmu, bi presežni denar dodelili sebi. =) Izvršna olast je vendar v rokah ljudstva,poslanci pa imajo zgolj svetovalno funkcijo,torej ne morejo dodeljevati koncesij. >To ti misliš. Če ni položaj popolnoma (ampak res popolnoma - pomeni tudi moč sugeriranja) brez moči, se ga da izkoristiti in dobil boš ljudi, ki ga bodo izkoristili. Če mi ne moreš dati konkretnega primera,ti žal ne morem odgovoriti. >No, pa če (ker) ne bi bila. Potem pač ne. |
35.
McHrozni
18.8.2003 |
>=) Izvršna olast je vendar v rokah ljudstva,poslanci pa imajo zgolj svetovalno funkcijo,torej ne morejo dodeljevati koncesij. OK. Jaz torej svetujem ljudstvu, da je denar najbolje dati meni, ker ga potrebujem, da bom vsem zgradil ... hiše (živimo v blokih). >Če mi ne moreš dati konkretnega primera,ti žal ne morem odgovoriti. Konkreten primer -- kako bi ti vzel moj nasvet? Verjetno z veliko mero soli in se potem odločil kot bi sam menil, da je najbolje in se pri tem ne oziral na moje argumentiranje in dokaze. >Potem pač ne. In kaj se mi zgodi? McHrozni |
36.
kozak
19.8.2003 |
>Konkreten primer -- kako bi ti vzel moj nasvet? >Verjetno z veliko mero soli in se potem odločil kot bi sam menil, da je najbolje in se pri tem ne oziral na moje argumentiranje in dokaze. Nesmisle trosiš. Tuj nasvet bi vzel enako kot verjetno ti - z veliko mero soli, kar seveda vključuje argumente in dokaze. |
37.
McHrozni
19.8.2003 |
>Nesmisle trosiš. Ne, sploh ne - tako deluje človeška psiha. >Tuj nasvet bi vzel enako kot verjetno ti - z veliko mero soli, kar seveda vključuje argumente in dokaze. Bi enako vzel nasvet gradbenega delavca in nevrokirurga o nujni operaciji tvoje hrbtenjače, ali bi enemu bolj verjel kot drugemu? Nasveta sta si nasprotujoča. McHrozni |
38.
MP
20.8.2003 |
> >Bi enako vzel nasvet gradbenega delavca in nevrokirurga o nujni operaciji tvoje hrbtenjače, ali bi enemu bolj verjel kot drugemu? Nasveta sta si nasprotujoča. > Res ne veš več kaj govoriš: grdbeni delavec lahko vprostem času študira nevrokirurgijo, medtem pa je nevroikirurig zaradi očetovskuih vezi si pridogil ta naziv, ali pa je plonkal izpite....Neskončno mnogo možnosti a vseeno se ujameš v definiranje družbenih vlog zgolj, pri tem pa spregeledaš, da so zgolj vloge, določene igre, ki pa varirajo od posameznika do posameznika. Človek je vedno več kar drugi mislijo da je in manj kar sam misli, da je. |
39.
McHrozni
20.8.2003 |
>Res ne veš več kaj govoriš: grdbeni delavec lahko vprostem času študira nevrokirurgijo, medtem pa je nevroikirurig zaradi očetovskuih vezi si pridogil ta naziv, ali pa je plonkal izpite....Neskončno mnogo možnosti a vseeno se ujameš v definiranje družbenih vlog zgolj, pri tem pa spregeledaš, da so zgolj vloge, določene igre, ki pa varirajo od posameznika do posameznika. Človek je vedno več kar drugi mislijo da je in manj kar sam misli, da je. Jaz da ne vem kaj govorim? Namenoma sem si izbral najtežje in najbolj kompleksno področje v medicini, ti pa o tem govoriš kot da bi bil kaka enostava in premočrtna filozofska disretacija, ki se jo lahko naučiš in se greš frajerja - kot je recimo komunistični manifest. McHrozni |
40.
MP
20.8.2003 |
Sedaj prav potrjuješ, da ne veš kaj govoriš iz. kaj je govorjeno preko tvojega subjekta. Komunistični manifest ni filozofska disertacija ampak kot ti že sam ime pove je manifest, če pa ne veš kaj je razlika med maifestom in filozofsko disertacijo lahko pogledaš v sskj. |
41.
McHrozni
20.8.2003 |
>Sedaj prav potrjuješ, da ne veš kaj govoriš iz. kaj je govorjeno preko tvojega subjekta. Komunistični manifest ni filozofska disertacija ampak kot ti že sam ime pove je manifest, če pa ne veš kaj je razlika med maifestom in filozofsko disertacijo lahko pogledaš v sskj. Nisi odgovoril na vprašanje. McHrozni |
42.
MP
20.8.2003 |
kakšno vpr.? |
43.
McHrozni
20.8.2003 |
>kakšno vpr.? Komu bi raje zaupal - strokovnjaku ali kar nekomu? McHrozni |
44.
Kuki
20.8.2003 |
>Komu bi raje zaupal - strokovnjaku ali kar nekomu? Zamegljujes prvotno vprasanje. Ne gre za to, komu bi raje zaupal - VSAKDO (celo bedak!) bolj zaupa strokovnjaku. Bistveno vprasanje je, ce naj ima strokovnjak moc in pravico, da ti vsili svoje strokovno mnenje tudi proti tvoji volji. Kdor ne sprejme strokovnega nasveta ima ponavadi za to zelo dober razlog, ki najpogosteje lezi v dejstvu, da so tudi strokovnjaki samo ljudje, ki imajo razen svoje strokovnosti tudi SVOJE INTERESE, ki so lahko diametralno nasprotni tvojim. Ker lahko da strokovnjak v takem primeru osebnemu interesu prednost pred strokovnostjo, hocem imeti vsekakor moznost in pravico, da njegovo strokovno "pomoc" kadarkoli vljudno zavrnem. |
45.
McHrozni
20.8.2003 |
>Zamegljujes prvotno vprasanje. Ne gre za to, komu bi raje zaupal - VSAKDO (celo bedak!) bolj zaupa strokovnjaku. Tako je. Zato bo strokovnjak vedno, VEDNO, imel moč sugestije. To je ena oblika avtoritete, ki je ne moreš izkoreniniti. V tvojem sistemu bi največjo moč imeli največji govorci, najbolj karizmatične osebe in največji demagogi. Adolf Hitler bi bil dobesedno v svojem elementu. McHrozni |
46.
MP
21.8.2003 |
Strokovnjak? Mislim, da zanemarjaš prav igro med vednostjo in oblastjo oz. avtoriteto. Ali ima stokovnjak vednost zaradi avtoritete ali ima avortieto zaradi vednosti? Predlagam ti branje Foucaulta, ki v čudovitem jeziku opiše prav to razmerje. Kar te vprašujem je to; tu pojmuješ strokovnjaka kot hipotetično idealno dejstvo, jaz ti pa ponujem zopet vprašanje o razmerju, ki definirajo strokovnjaka kot strokovnjaka. Kdo ga definira kot stokovnjaka, to se mi zdi ključnega pomena, saj je strokovnjaka vedno družbeno določilo, nekakšen sodobni vrač, ki s svoimi lastnimi rituali, vzpostavlja avtoriteto, ki mu podeljuje to strokovnost oz. vednost. |
47.
McHrozni
21.8.2003 |
>Strokovnjak? Mislim, da zanemarjaš prav igro med vednostjo in oblastjo oz. avtoriteto. Ali ima stokovnjak vednost zaradi avtoritete ali ima avortieto zaradi vednosti? Predlagam ti branje Foucaulta, ki v čudovitem jeziku opiše prav to razmerje. Kar te vprašujem je to; tu pojmuješ strokovnjaka kot hipotetično idealno dejstvo, jaz ti pa ponujem zopet vprašanje o razmerju, ki definirajo strokovnjaka kot strokovnjaka. Kdo ga definira kot stokovnjaka, to se mi zdi ključnega pomena, saj je strokovnjaka vedno družbeno določilo, nekakšen sodobni vrač, ki s svoimi lastnimi rituali, vzpostavlja avtoriteto, ki mu podeljuje to strokovnost oz. vednost. Točno tako - in zato, vidiš, je slabo in nemogoče izkoreniniti vsakršno avtoriteto. McHrozni |
48.
MP
21.8.2003 |
Sej ne gre za izkorenineno avtoritete, ampak, da je avtoriteta cslej spraševana, pri tem pa ne bi sledile niakršne sankcije ob dvomu o upravičenosti določene avtoritete. |
49.
McHrozni
21.8.2003 |
>Sej ne gre za izkorenineno avtoritete, ampak, da je avtoriteta cslej spraševana, pri tem pa ne bi sledile niakršne sankcije ob dvomu o upravičenosti določene avtoritete. Kakšne so sankcije če dvomiš v kakšno avtoriteto, oz. če v njo javno dvomiš? McHrozni |
50.
MP
21.8.2003 |
zdej me že zajebavaš v galvo? kakšne so sankcije?!!! Kje živiš, dej vpraši neko avtoriteo o njeni upravičenosti, pa boš videl koliko gneva je sposobno spoznanje, da nekdo ogroža eksitenco te avtoritete kot avtoritete. |
51.
McHrozni
21.8.2003 |
>zdej me že zajebavaš v galvo? kakšne so sankcije?!!! Kje živiš, dej vpraši neko avtoriteo o njeni upravičenosti, pa boš videl koliko gneva je sposobno spoznanje, da nekdo ogroža eksitenco te avtoritete kot avtoritete. Oh, ja, nedvoumno to osebi ne bo všeč. Še enkrat, kakšne so sankcije, razen tega, kar ti lahko naredi avtoriteta kot taka? Kar ti bo, s podporo javnosti (tem 'svetim' merilom) lahko naredil tudi če na papirju ne bo smel. McHrozni |
52.
Kuki
21.8.2003 |
>Tako je. Zato bo strokovnjak vedno, VEDNO, imel moč sugestije. To je ena oblika avtoritete, ki je ne moreš izkoreniniti. Ti bi jo pa se dodatno podprl z institucionalno prisilo ali kaj? Izgubljas nit, McHrozni? >V tvojem sistemu bi največjo moč imeli največji govorci, najbolj karizmatične osebe in največji demagogi. Adolf Hitler bi bil dobesedno v svojem elementu. :-))) Absurd, McHrozni. Razmisljaj no malo, kaj pises. Imajo demagogi vecjo moc v hierarhicnem sistemu z vojsko, policijo in podobnimi institucijami, ali v sistemu brez taksnih institucij? |
53.
McHrozni
22.8.2003 |
>Ti bi jo pa se dodatno podprl z institucionalno prisilo ali kaj? Izgubljas nit, McHrozni? Ne, ker 'institucionalna prisila' ima, za razliko od tvoje ureditve sistem, po katerem so vsi stalno pod nadzorom. >:-))) >Absurd, McHrozni. Razmisljaj no malo, kaj pises. >Imajo demagogi vecjo moc v hierarhicnem sistemu z vojsko, policijo in podobnimi institucijami, ali v sistemu brez taksnih institucij? V sistemu brez takšnih institucij, ker nad njimi ni nikakršnega nadzora. Zakaj meniš, da so bile prve ureditve skoraj vse despotske? McHrozni |
54.
MP
22.8.2003 |
če ne bo na papirju smel???? dej ali res niamaš nobenih prijateljev ali znancev? Ti ne povedo, kaj vse si dovolijo npr. šefi, direktoriji, profesorji, zdravniki...očetje, matere...vse tiste družbene vloge, ki ključujejo odnos do šibkejšega npr. zaposleni, študentje, otroci... |
55.
McHrozni
22.8.2003 |
>če ne bo na papirju smel???? dej ali res niamaš nobenih prijateljev ali znancev? Ti ne povedo, kaj vse si dovolijo npr. šefi, direktoriji, profesorji, zdravniki...očetje, matere...vse tiste družbene vloge, ki ključujejo odnos do šibkejšega npr. zaposleni, študentje, otroci... Dovolijo si marsikaj. To ni bilo vprašanje. Kaj je večini teh avtoritet uradno dovoljeno narediti, če sprašuješ o njihovi upravičenosti? McHrozni |
56.
MP
25.8.2003 |
zakaj pa uradno??? Te npr. odpustijo, pa lahko brez diskusije rečejo zaradi racionalizacije, prestrukturiranja, širitve...in vseh drugih kvazi konceptov. In življenje se ne odvija preko uradnega, kot da ljudje poznajo zakon v njegovih temlejih, poznajo ga še zmeraj preko destehi zapovedi. |
57.
MP
25.8.2003 |
Uradno??? A ni dovolj, da si že marsikaja dovolijo, pa jim ne moreš uradno ničesar??? Obrnil si logiko? |
58.
McHrozni
25.8.2003 |
>zakaj pa uradno??? Te npr. odpustijo, pa lahko brez diskusije rečejo zaradi racionalizacije, prestrukturiranja, širitve...in vseh drugih kvazi konceptov. In življenje se ne odvija preko uradnega, kot da ljudje poznajo zakon v njegovih temlejih, poznajo ga še zmeraj preko destehi zapovedi. Če ti uradno zaradi tega nič ne morejo in če je to sicer dovoljeno, potem je težava drugje, ne v moči avtoritete. McHrozni |
59.
MP
25.8.2003 |
uradno? kaj je uradno zate, to kar je uzakonjeno ali kaj? Pa kje ti živiš? sej uradno tudi ne smeš moriti pa se to dogaja? Ne mešati avtoritete in uradnih predpisov? Nekaj kar je ni nekaj kar naj bi bilo. |
60.
McHrozni
25.8.2003 |
>uradno? kaj je uradno zate, to kar je uzakonjeno ali kaj? Ja. McHrozni |
61.
MP
25.8.2003 |
Avtoritativnost ni omejenao zgolj na zakonski akt, čprev je zakon eden izmed načinov uvelavlanje avoritativnosti. |
62.
McHrozni
25.8.2003 |
>Avtoritativnost ni omejenao zgolj na zakonski akt, čprev je zakon eden izmed načinov uvelavlanje avoritativnosti. Točno tako - in zakaj naj bi, torej, sprememba zakona prinesla tudi spremembo tukaj? Sam si rekel, da ni povezave. McHrozni |
63.
MP
25.8.2003 |
Nekdo je rekel imamo mnogo zakonov a premalo zgledov. Zakon nima nikakršne veljave če ga nihčne ne izvrušuje, še posebej družbene elite. In jaz nisem govoril o zakonu, to si ti vpeljal v pojmovanje avtoritete, jaz sem govoril o družbenih odnosih in neupravičenost (striktno znanstveno mišljeno) te avtoritete. Ne govorim da je je izvedba sleherne avtoritete že neupravičena, tako npr. če jaz uporabim svojo avtoriteto nad otroci zato, da ne skačejo pred avto se mi zdi upravičena, vendar pa če se avtoritetea izvaja izključno za namen sebe se mi pa zdi neupravičena. In o tem govorim, avtoritea se skiva za vednostjo, da VE. Da se ji lahko zaupa, je stvar religioznega čustva in o tem govrim, če smo kao v dobi razuma, se mi zdi tudi smiselno da odrečeš temu črednemu gonu. |
64.
McHrozni
25.8.2003 |
>Nekdo je rekel imamo mnogo zakonov a premalo zgledov. Zakon nima nikakršne veljave če ga nihčne ne izvrušuje, še posebej družbene elite. In jaz nisem govoril o zakonu, to si ti vpeljal v pojmovanje avtoritete, jaz sem govoril o družbenih odnosih in neupravičenost (striktno znanstveno mišljeno) te avtoritete. Ne govorim da je je izvedba sleherne avtoritete že neupravičena, tako npr. če jaz uporabim svojo avtoriteto nad otroci zato, da ne skačejo pred avto se mi zdi upravičena, vendar pa če se avtoritetea izvaja izključno za namen sebe se mi pa zdi neupravičena. In o tem govorim, avtoritea se skiva za vednostjo, da VE. Da se ji lahko zaupa, je stvar religioznega čustva in o tem govrim, če smo kao v dobi razuma, se mi zdi tudi smiselno da odrečeš temu črednemu gonu. Dorbo. Kako nameravaš ti k temu pristopiti? McHrozni |
65.
MP
25.8.2003 |
jaz? Resnično ne vem, že od otroštva nas učijo podrejanja, zato se je tega črednega nagona teško znebiti. Jaz v vsakodnevnem občevanju z ljudmi delujem tako, da jih smatram za svoje goste. šele takrat je možen nadzor nad eksecom želje, medtem ko pa se večina obnša kot, da so gosti v hiši, kjer je vse dovoljeno in je užitek vselej dostopen, podobno kot paraziti, ki izčpravajo svojega gostitelja do smrti, pri tem pa tudi sebe pokončajo. |
66.
McHrozni
25.8.2003 |
>jaz? Resnično ne vem, že od otroštva nas učijo podrejanja, zato se je tega črednega nagona teško znebiti. Jaz v vsakodnevnem občevanju z ljudmi delujem tako, da jih smatram za svoje goste. šele takrat je možen nadzor nad eksecom želje, medtem ko pa se večina obnša kot, da so gosti v hiši, kjer je vse dovoljeno in je užitek vselej dostopen, podobno kot paraziti, ki izčpravajo svojega gostitelja do smrti, pri tem pa tudi sebe pokončajo. Kaj pa na politični sceni? McHrozni |
67.
MP
26.8.2003 |
Resnično ti priporočam branje Stukture seraja ali pa Kapuchinskega in njegovega Cesarja. Ko boš prebral boš videl, da je politično skozi zgodovino vselej isto oz. da se ponavljajo te arhetipski vzorci, ki jih zasledimo že pri igrah na otroškem igrišču. In kot sem že rekel politika daj zgolj zgled in ničesar drugega. Ljudje se grupirajo, postavljajo pravila, razdrožuejejo, osmišlajjo življenjetudi takrat kadar niso podrejeni nekim državnim strukturam, pri tem pa ne mešati pojma državo z družbo. In državno politično ne more zagotoviti kvalitete življenja državljanov, in namesto centralizacije bi lahko uvedli federativno ureditev. Samo poglej koliko denarja se meče stran ne samo za funkcioniranje države, temvceč še zaradi raznih vez itd...kaj resnično misliš, da javne razpise dobijo najbolj sposobni, najcenejši, nakvalitetnejši...Kar žeilim povedati je da je politično sleherno življenje posamznika že v njegovih interakcijah z drugimi in to bo vedno tako, vendar ali moramo resnično ekisterati samo preko države? Vsi pravijo da ja? Ampak kako ljudje vedo, saj večina ne pozna zgodovine in družbenih organiziranosti sskozi zgodovino več od šolskega učbenika? V državo se že rodimo zato mislimo, da je to naš naravni red v katerm živimo, da so te družbeni odnosi najboljši kar jih premore svet. Vendar ali je res tako? |
68.
McHrozni
26.8.2003 |
>Resnično ti priporočam branje Stukture seraja ali pa Kapuchinskega in njegovega Cesarja. Ko boš prebral boš videl, da je politično skozi zgodovino vselej isto oz. da se ponavljajo te arhetipski vzorci, ki jih zasledimo že pri igrah na otroškem igrišču. In kot sem že rekel politika daj zgolj zgled in ničesar drugega. Ljudje se grupirajo, postavljajo pravila, razdrožuejejo, osmišlajjo življenjetudi takrat kadar niso podrejeni nekim državnim strukturam, pri tem pa ne mešati pojma državo z družbo. In državno politično ne more zagotoviti kvalitete življenja državljanov, in namesto centralizacije bi lahko uvedli federativno ureditev. Samo poglej koliko denarja se meče stran ne samo za funkcioniranje države, temvceč še zaradi raznih vez itd...kaj resnično misliš, da javne razpise dobijo najbolj sposobni, najcenejši, nakvalitetnejši...Kar žeilim povedati je da je politično sleherno življenje posamznika že v njegovih interakcijah z drugimi in to bo vedno tako, vendar ali moramo resnično ekisterati samo preko države? Vsi pravijo da ja? Ampak kako ljudje vedo, saj večina ne pozna zgodovine in družbenih organiziranosti sskozi zgodovino več od šolskega učbenika? V državo se že rodimo zato mislimo, da je to naš naravni red v katerm živimo, da so te družbeni odnosi najboljši kar jih premore svet. Vendar ali je res tako? Kaj bi ti torej naredil, da bi se to uredilo na politični sceni? Ne govoriš mi drugega, kot naj si berem to in berem ono, da bi videl kako grozna je moderna družba. To me ne zanima. Zanima me samo to, kakšna je moderna družba glede na alternative. Če ni nobene boljše, ima napake, ampak je najboljše, kar imamo. McHrozni |
69.
MP
26.8.2003 |
Važno je samo od želje, ki naj bi se realizirala. Če postuliramo željo na drugačni osnovi občevanja se posledično tudi spremnijo družbeni odnosi. In prav to je tisto o čemer govorim, če je utopija velej že kritika je tudi že sama realizacija te utopije. A razumeš? Ne gre za neki smiseln namen, ki bo uredil vse družbene udose, karkoli že to pomeni? Gre za verigo vseh možnih interakcij? Vedno deluješ najprej na svojem lokalnem nivoju in ko ljudje vidijo, da lahko tako deluješ in pri tem živiš kvalitetno življenje ljudje začnejo ta način posnemati in o tem govorim o transferjih, ki se neprestalno dogajajo. Na konkretni ravni pa ti ne morem odgovoriti kaj narediti na politčnem. Jaz osebni bi odpravil državo in parazite, ki soi češkajo muda cel dan. Razbiti na manjše enote... |
70.
McHrozni
26.8.2003 |
>Važno je samo od želje, ki naj bi se realizirala. Če postuliramo željo na drugačni osnovi občevanja se posledično tudi spremnijo družbeni odnosi. In prav to je tisto o čemer govorim, če je utopija velej že kritika je tudi že sama realizacija te utopije. A razumeš? Ne gre za neki smiseln namen, ki bo uredil vse družbene udose, karkoli že to pomeni? Gre za verigo vseh možnih interakcij? Vedno deluješ najprej na svojem lokalnem nivoju in ko ljudje vidijo, da lahko tako deluješ in pri tem živiš kvalitetno življenje ljudje začnejo ta način posnemati in o tem govorim o transferjih, ki se neprestalno dogajajo. Na konkretni ravni pa ti ne morem odgovoriti kaj narediti na politčnem. Jaz osebni bi odpravil državo in parazite, ki soi češkajo muda cel dan. Razbiti na manjše enote... In kako bi se tega lotil? Kako bi odpravil državo in še bolj pomembno: kako bi odpravil 'parazite'? McHrozni |
71.
Neznanec/ka
5.9.2003 |
Najprej bi McGroznega posipal s pantekanom. Potem bi mu pa vse razlozil. |
|
anarhistični portal - anti-copyright 1998 - shall not rull & not be ruled - ruleless.com |